Jumaat, 11 Disember 2009

cinta...

cinta itu indah...
cinta pada ALLAH,,
cinta pada Rasul dan Nabi...
cinta pada ibu bapa dan kaum keluarga...
byk sungguh cinta yang aku miliki....
cinta para sahabat... sahabat sejati...
yang aku lihat mata nya penuh ketenenangan...
yang aku dgr suaranya,, menegurku dgn kalimah2 Allah...
mulutnya tidak lekang dgn teguran dan nasihat...
hatinya mulia,, untuk melihat aku menjadi lebih baik dan memperbaiki hidupku...
dalm idup ku,, hnya boleh di bilang dgn jari shja,,,
rakan yang mmpu menjadi shbat....
rkan mmg ramai... tpi hnya rakan di dunia,,,
penuh dgn ketawa dan noda,,,
aku hidup sunyi,, tnpa sahabat...
cinta yang dikurniakan,, yg mampu membuatkan aku teguh untuk berubah...
tp mampukah aku berubah menjadi insan yg terulung...
insan yg mendapat cinta ALLAH...
aku hnya mmpu berserah...
byk sudah dosa dan noda....
YA ALLAH..
berilah kekutan aku untuk ku berubah....

Tiada ulasan: